Nej, jag har inte dött

Jag har bara varit på körläger, pluggat och träffat folk jag gillar. Och när livet kallar, då blir bloggen lite bortglömd.

Men imorgon börjar vardagen. (Inte än, snälla, snälla!?) Och i min vardag ingår denna blogg, så en ökning av  uppdateringsfrekvensen är helt klart på gång. Och förhoppningsvis följer även en meningsfullhets-och-intresseväckande-och-rolighets-bonus med alla mina kommande vardagsinlägg. (We'll see, aight?)

Dock vill jag påpeka det i skrivande stund faktiskt är hela tio minuter kvar av jullovet, så än behöver jag inte börja blogga bra. (För det gör jag ju såklart alltid när det är vardag.)

Därför nöjer jag mig med detta idag. Och, som man brukar säga på vardagarna till sina kompisar:

Ses imorgon! //Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback