Vill ni veta varför det är så otroligt synd om mig?

1. Jag kan inte komma på något bättre att blogga om än detta

2. Jag är halvt döv
Nej jag är inte döv, men den jäkla hörselgångsinflamationen och dess medicin gör att jag hör skitdåligt på höger öra och således är helt borta.

3. Jag har ont i huvudet

4. Jag är svensk
Detta är problem då det per definition är hemskt att vara i Sverige under vintermånaderna, och särskilt januari, eftersom det är outhärdligt mörkt och regningt.

5. Det är januari
Ni vet väl att självmord är som allra vanligast i januari?

6. Jag har en massa saker jag borde göra, och jag har inte lust att göra någon av dem

7. Jag är trött
"Men det är man väl alltid?" som Martin sa.

8. Mamma tjatar.
Men det gör hon väl alltid.

9. Folk som jag blir ledsen av att se när de är ledsna är ledsna
Alltså blir jag ledsen.

10. Jag är orolig för... prekära situationer

11. Min bästa vän är på andra sidan jorden.
Jag vill ha henne här. Jag vill att hon ska sönderanalyserna mina I-landsproblem. Jag vill att hon ska babbla på om sitt senaste span. Jag vill att hon ska pilla i mitt hår.



Jag vet att det egentligen inte är ett dugg synd om mig. Jag vet det. Och jag vet att många skulle bli överlyckliga över att få ha huvudvärk och januaridepp som sina största problem.

Så imorgon ska jag bli glad och nöjd och trevlig och börja uppskatta mitt liv, som ju egentligen är väldigt otroligt bra, igen.

Men idag ska jag citera Anna och skriva hennes ständiga motto under högstadietiden;

"Allt suger."

//Sofia


PS. 12. Jag fryser DS.

Kommentarer
Postat av: Anna

haha härligt att återse mitt gamla motto.. kan upplysa om att det nuvarande är "det löser sig". framsteg!

2008-01-24 @ 21:08:28
Postat av: gunnel

jag kanske kan liva upp dig lite med några dumma och ointelligenta frågor! det är jag ju bra på :D:D 1. vad är prekära?? jag fattar inte..oO 2.jag hade också hörselgångsinflammation förra hösten och var också helt döv, så jag har full sympati med dig!!! det var för jävla jobbigt. 3. vem i helvete är martin????

puss jag älskar dig

2008-01-24 @ 22:20:14
Postat av: Sofia

Anna: Indeed! (Fast du slår inte mig: "The purpose of out lives is to be happy" ... :D)
¨
Gunnel:
1. Typ jobbiga. (Jag kan berätta imorrn, men det är lungt nu.)
2. Bläääääääääääääääääääää.
3. Haha, ta're lungt! Martin går i min klass ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback