HÖGTIDSDAG

Det är faktiskt såhär.


Min blogg fyller två år idag!


Kan ni förstå det? Två år av roliga och dåliga, tänkvärda och värdelösa, fina och finurliga inlägg.

Sjuukt. Jag var ju en bäbis när denna blogg startades. Eller iallafall en Balder-älskande, gymnasie-rädd, superblond, förväntandsfull, livsglad och oerfaren 16-åring. 

Tänka sig. (Jag undrar förresten hur jag kommer att sammanfatta mitt 18-åriga jag när jag jag är 20... Haha, oerfaren kommer garanterat att stå med igen, fatta vad jag kommer att vara med om de närmaste två åren! Studenten, jobba, plugga, älska, dansa, resa, skratta, leva!) Ah, livet känns så bra.



Lyckliga kvällspussar! //Sofia

Kommentarer
Postat av: Daw

Grattis bloggen! Kanske kommer du att göra en del av de där sakerna tillsammans med mig de närmsta två åren? Puss

2008-05-25 @ 21:42:27
Postat av: Zettermark

En kaxig, sentimental, älskvärd, kläd-och kräm-fixerad, livsglad och oerfaren 18-åring. En 20-åring som har tagit studenten, jobbat, pluggat, älskat, dansat, rest, skrattat och levt. Men också varit rädd, nöjd, ledsen, ambitiös, stressad, flyttat hemifrån och varit fantastiskt otroligt kär.



/en 20-årig Sofia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback